Sikersztori
NANUSHKA

Történet

A Nanushka egy világszerte ismert magyar divatmárka, melyet idén már a New York-i Fashion Week-en is jegyeztek. A vállalat ezzel feltette Budapestet a világ divattérképére. Az EXIM és a Nanushka közötti partnerség 2016. év végén kezdődött, az Eximbank 100 százszázalékos tulajdonában álló, a GB&Partners tőkealap-kezelő által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap befektetésének köszönhetően. A friss tőke és a menedzsment ismeretek átadásának hatására a társaság 2017-ben több mint duplájára növelte árbevételét és tovább fokozta a brand nemzetközi jelenlétét.
Az EXIM Növekedési Magántőkealap gazdaságfejlesztési céljának megfelelően olyan társaságok számára biztosít tőkét és tőkejellegű finanszírozást, amelyek az általuk előállított termékek, vagy nyújtott szolgáltatások alapján komoly növekedési potenciált hordoznak magukban. A cégnek 2016-ban 300 millió forintos árbevétele volt, 2018 végére pedig ennek a tízszeresét érik el. Két év alatt 1000 százalékos növekedésről beszélünk, ami bármely iparágban kiemelkedőnek tekinthető. A Nanushka két legfontosabb piaca immár az USA és Nagy-Britannia, ugyanakkor termékei a sokféle értékesítési csatornának köszönhetően szinte az egész világon megvásárolhatók. Az EXIM Növekedési Magántőkealap befektetésével a Nanushka hazai és nemzetközi kereskedelmi fejlesztéseit és terjeszkedését erősíti. A divatmárka árbevételének 90%-a származik exportból.

Bővebb információért és termékeinkért látogasson el az exim.hu weboldalra